کتاب مرجع سالن های زیبایی | نوشته هدیه صفائیان

رازهای یک سالن زیبایی موفق و آرایشگر حرفه ای ثروتمند

از {{model.count}}

قیمت : 850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مرجع سالن های زیبایی با موضوع رازهای یک سالن زیبایی موفق و آرایشگر حرفه ای ثروتمند, نوشته هدیه صفائیان اولین بانوی منتور صنعت زیبایی در ایران و مدرس ارشد رنگ مو و موسس آکادمی صفائیان می باشد.

کتاب مرجع سالن های زیبایی نوشته هدیه صفائیان, بصورت کاملا تخصصی برای کلیه آرایشگران و مدیران سالن های زیبایی نوشته شده است تا آنها بتوانند در جهت موفق شدن در حرفه خود و تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای و ثروتمند قدم بردارند و این هدف تنها با دانستن رازهای یک سالن زیبایی موفق امکان پذیر است.

رازهای یک سالن زیبایی موفق

رازهایی که حاصل 22 سال تجربه در صنعت زیبایی می باشد و به هیچ وجه مطالب و نکات کلیشه ای که در دیگر کتاب های صنعت زیبایی می باشد, نیست.به جرات می توانم بگویم این کتاب معجزه ای در زندگی و کسب و کارتان خواهد بود.

استاد هدیه صفائیان نویسنده کتاب مرجع سالن های زیبایی از سن 16 سالگی پا به عرصه صنعت زیبایی گذاشتند و تا به الان با گذشت 22 سال و پشت سر گذاشتن تمامی تجربه های تلخ و شیرین و آزمون و خطاها, این کتاب را برای موفق شدن آرایشگران سرزمینمان نوشته اند تا چراغی باشد در مسیر رسالشان و تمامی فرصت ها برای کسب ثروت و برند شدن در صنعت زیبایی و تمامی زنگ خطرها که شما را از مسیر دور می کنند را بدون ذره ای دریغ در طبق اخلاص گذاشته و در اختیار تمامی مشتاقان صنعت زیبایی گذاشته اند.

در کتاب مرجع سالن های زیبایی چه چیزهایی برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای و ثروتمند یاد می گیرید.

1-در ابتدا شما یاد می گیرید که برای وارد شدن به صنعت زیبایی و آرایشگری یک اصول و چهارچوب وجود دارد و برای اینکه بصورت حرفه ای وارد شغل آرایشگری شوید چه اقداماتی باید انجام دهید.

مقدمه ای از محمد رضا ترابیان اصفهانی(مربی و مدرس کوچینگ سازمانی در ایران)

در این مقدمه استاد محمد رضا ترابیان از اصول اخلاقی سالن های زیبایی صحبت می کنند,که با رعایت این اصول مدیریت و رهبری سالن زیبایی برای شما ساده تر خواهد شد و می توانید طعم موفقیت را بچشید و در ادامه از رمزگذاری های سالن زیبایی صحبت می کنند اینکه چطور به عنوان مدیر یک سالن زیبایی شنیدن موثر را بلد باشیم تا بتوانیم بازخورد سازنده و موثر به پرنسل و مشتریان خود بدهیم و در نهایت شما 15 رمز از رموز کسب و کار آرایشگری یاد می گیرید.

مارکتینگ یا بازاریابی سالن های زیبایی و آرایشگران

مهم ترین قسمتی که نبض یک سالن زیبایی برای زنده ماندن است حضور مداوم مشتریان راضی به سالن زیبایی شما می باشد. در فصل مارکتینگ سالن زیبایی شما تمامی نکات و موارد مهم برای رسوخ در بازار آرایشگری و جذب مشتریان را یاد می گیرید.

مدیریت ارتباط با مشتریان سالن زیبایی

در پیوست فصل قبلی شما اموزش می بینید که چگونه متشریان وفادار برای سالن خود بسازید,مشتریان چگونه شما را برای انجام خدمات زیبایی انتخاب می کنند,فوت گوزه گری تبدیل یک مشتری ساده به مشتری وفادار,چگونه مشتری هدف خود را انتخاب کنید,رفتار حرفه ای با مشتری,تکنیک های مفید در مشاوره درست به مشتری,حذف تکنیک های مضر در مشاوره به مشتری را یاد می گیرید.

مزیت های سالن زیبایی خود را بشناسید و چگونه مزیت رقابتی مفید برای سالن زیبایی خود بسازید

در این فصل به سوال های زیر پاسخ داده می شود:

  • شما چه ویژگی هایی دارید که مشتریان براساس آن ویژگی ها شما را انتخاب کنند؟
  • آیا داشتن تنها ویژگی ها برای انتخاب شدن کافی است؟
  •  می دانید به چه چیزی ویژگی می گویند؟ مزیت شما نسبت به رقبا در چیست؟
  • آیا دقیقا مزیت رقابتی خود را می شناسید؟
  • تفاوت ویژگی با مزیت رقابتی در چیست؟
  • اگر مزیت رقابتی ندارید آن را چطور باید برای خود ایجاد کنید؟

در بخشی از کتاب مرجع سالن های زیبایی می خوانیم:

تنها سالن های زیبایی که رهبر قوی دارند می توانند در بازار خود و در میان انبوه رقبا برند و  صاحب نام ماندگار شوند.اگر مدیر هستید, روحیه و سلوک رهبری را در خود ایجاد کنید و پرورش  دهید و یا از یک رهبر قابل اعتماد در کنار خود بهره ببرید.اگر رهبر هستید, حتما یک مدیر را  برای اجرا استخدام کنید.این را هم در نظر داشته باشید با رویکرد رهبری شما می توانید تیمی  خوشحال تر و راضی تر و پیرو تر داشته باشید

یک تجربه جهانی در بازاریابی 

 7 راز موفقیت یک مدیر بازاریابی 

 سایمون سینک, استاد مشهور بازاریابی, در جدیدترین یادداشت خود برای مجله ی Inc می  نویسد: مدیران بازاریابی,مسئولیت حساس ترین واحد هر کسب و کاری را بر عهده دارند چون اگر بازار  یابی شکست بخورد و نتواند به میزان کافی برای محصوالت شرکت تقاضا ایجاد کند, بقیه واحدها  عمال بیکار و بدون فایده می شوند. به همین دلیل, موفقیت مدیر بازاریابی یک شرکت یعنی موفقیت کل آن شرکت. برای این منظور,  مدیران بازاریابی باید به این 7 راز موفقیت توجه کنند:

فهرست کتاب مرجع سالن های زیبایی:

1- مقدمه و سخن نویسنده  

فصل اول: اصول حرفه ای وارد شدن در صنعت بیوتی

2- اصول اخالقی سالن های زیبایی(محمد رضا ترابیان اصفهانی)

3- رمز گذاری سالن های زیبایی (محمد رضا ترابیان اصفهانی)

4- خدمات متنوع یا خدمات تخصصی

5- اخد مجوز فعالیت

 فصل دوم: روابط در صنعت بیوتی

6- روابط آداب برخورد با مشتری

فصل سوم: شناخت تمایزها و مدیریت سالن

7 - ویژگی, مزیت و مزیت رقابتی

8- مدیر برای امروز,رهبر برای آینده  

فصل چهارم: بازاریابی و جذب مشتری

9بازار یابی حرفه ای - یک تجربه جهانی در بازاریابی

10- تبلیغات

  •  انواع روش های تبلیغات
  • هدف از تبلیغات

11- انتخاب نام سالن زیبایی یا آموزشگاه  

  • برند سازی

  فصل پنجم:مسیر رشد

12- مسیر رشد شغلی و مالی  

فصل ششم: اهمیت مدیریت پرسنل

13- مدیریت پرسنل  

14-سخن پایانی

تعداد صفحات
100 صفحه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مشاوره رایگان
09128384491