دستگاه درما اف Derma f یا اتوی صورت چیست؟

درما اف یا اتوی صورت در واقع به عنوان یک دستگاه لایه بردار پوست، ارتعاشاتی (امواج فراصوت) را آزاد می‌کند که برای رفع مشکلات پوستی به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. این امواج نقش ویژه‌ای در ترمیم، پاکسازی و به طور کلی افزایش سلامت پوست دارند. همچنین امواج اولتراسونیک، به نوعی در از بین رفتن سلول های مرده پوست و موهای زائد زیر پوستی نقش موثری خواهد داشت. در نظر بگیرید این دستگاه یون تراپی را هم بر روی پوست شما انجام می‌دهد که سبب افزایش جذب مواد مغذی و به نوعی مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست شما می گردد.

دستگاه درما اف یا اتوی صورت

دستگاه درما اف یا اتوی صورت

آموزش کار با دستگاه درما اف یا اتوی صورت یکی از سرفصل های مهم و کاربردی دوره صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست می باشد که با شرکت در این دوره جامع فیشیال پوست می توانید براحتی با دستگاه درما اف کار کنید و از آن کسب درآمد نمایید.جهت ثبت نام در کلاس ها با شماره 09192305321 تماس حاصل فرمایید.

نحوه عملکرد دستگاه اتوی صورت درما اف derma f

عملکرد دستگاه درما اف به صورت سه حالته، انجام می‌شود:

مرحله اول؛ لایه برداری پوست

اولین مرحله در استفاده از دستگاه اتو صورت، اجرای لایه برداری پوست است. قبل از استفاده از این ابزار مراقبت پوستی حتما باید پوست با آب یا ژل رسانا خیس بشود. بهتر است قبل از لایه برداری پوست، از بخور برای مرطوب کردن پوست استفاده بکنید. تیغه دستگاه را با زاویه ۴۵ درجه  بر روی پوست بکشید، تا تمام آلودگی‌ها و چربی اضافی خارج شود.

مرحله دوم؛ آبرسانی پوستی

مرحله بعد در اجرای پاکسازی و احیای پوست با دستگاه درما اف یا اتوی صورت، آبرسانی پوست است. همان‌طور که اشاره شده است این دستگاه با یون درمانی موجب افزایش جذب مواد مغذی و مرطوب کننده‌ها می‌شود. از یک سرم آبرسان حاوی هیالورونیک اسید روی پوست استفاده بکنید. تیغه دستگاه را با زاویه رو به بالا که قسمت صاف آن بر روی پوست باشد، با ملایمت به سمت جلو بکشید.

مرحله سوم؛ لیفت پوست

برای انجام این مرحله بهتر است از مواد مراقبت پوستی که حاوی خاصیت رسانا چون سرم حاوی مولکول‌های طلا و..‌. استفاده شود. تیغه دستگاه در این مرحله همانند مرحله آبرسانی پوست، با زاویه رو به بالا و قسمت صاف بر روی پوست قرار خواهد گرفت.

نکته: عملکرد مثبت دستگاه درما اف با مرطوب کردن پوست بیشتر می‌شود، چرا که امواج اولتراسونیک در پوست خیس به لایه‌های زیرین پوستی هم نفوذ می‌کنند.

عملکرد دستگاه درما اف

عملکرد درما اف

انواع دستگاه اتوی صورت را بشناسیم

دستگاه‌های اتوی صورت در انواع مختلف از برند‌های متنوع در بازار وجود دارند. در اینجا می‌خواهیم با سه مدل از دستگاه‌های اتوی صورت با کیفیت و پرفروشِ جهان آشنا بشویم:

اتوی صورت زمیت

یکی از باکیفیت‌ترین اتو صورت‌های موجود در بازار، اتوی صورت زمیت از یک برند آمریکایی است. این نوع دستگاه‌های درما اف با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. سری قابل شستشو، باتری قابل شارژ، چهار حالته بودن، پوشش سیلیکونی برای تیغه‌ی دستگاه و ... از امکانات اتوی صورت زمیت است.

اتوی صورت دریم ری گلد

یکی دیگر از انواع دستگاه اتوی صورت که کیفیت ویژه‌ای دارد، دریم ری گلد کره‌ای است. عملکرد بدون سیم (قابل شارژ کردن) و کارکرد سه حالته (پاکسازی، تغذیه و لیفت پوست) از ویژگی‌های اتوی صورت دریم ری گلد است.

اتوی صورت میوتو

از پرفروش‌ترین انواع اتوی صورت، دستگاه درما اف میو‌تو از برند ایتالیایی است. قابل شارژ شدن، محافظ سیلیکونی، تنظیم شدت امواج اولتراسونیک و صفحه نمایشگر ال ای دی از قابلیت‌ها و آپشن‌های دستگاه اتو صورت از برند میوتو خواهد بود.

یکی از آموزش های مهمی که در دوره مقدماتی شناخت آناتومی پوست و پاکسازی پوست صورت بصورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود کار با دستگاه درما اف و کاربردهای آن می باشد.کار با دستگاه درما اف یکی از پایه ای ترین خدماتی است که هر فیشیال کار و اسکین کری باید بتواند آن را بخوبی انجام دهد.

دستگاه درما اف یا اتوی صورت چه کاربردی دارد؟

دستگاه درما اف برای درمان برخی از عارضه‌های پوستی و در برخی موارد زیبا و درخشندگی هر چه بیشتر پوست با انجام پاکسازی، لیفت و تغذیه بهتر پوست کاربرد دارد. در مجموع، کاربرد‌های‌ این دستگاه به شرح زیر است:

  • تحریک گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • پاکسازی عمیق پوست از سموم و انواع آلودگی‌ها
  • لیفت صورت برای کاهش چین و چروک
  • روشن سازی پوست با بهبود رنگ پوست
  • کاهش توده‌های چربی و رفع اسکار و سلولیت‌ها
  • برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

پاکسازی پوست کلاینت خانوم با دستگاه درما اف یا اتوی صورت

پاکسازی پوست با دستگاه درما اف یا اتوی صورت

فواید پاکسازی صورت با درما اف

پاکسازی صورت با درما اف یا اتوی صورت فواید بیشماری دارد، اما از جمله مهم‌ترین فواید آن:

  • از بین رفتن پوست‌های مرده: امواج ارتعاشی و فراصوت دستگاه درما اف، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند تا بازسازی سلول‌های پوست را تحریک کنند، بنابراین پوست صاف‌تر و سالم‌تر می‌شود.
  • حذف جوش‌های سرسیاه: استفاده از درما اف برای پاکسازی پوست، باعث می‌شود که منافذ پوست تمیز و جوش‌های سرسیاه به راحتی خارج شوند.
  • حذف سبوم پوست: پوست چرب، سبوم اضافی تولید می‌کند که منجر به بیماری‌های پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، آکنه و سایر مشکلات پوستی می شود. درما اف، چربی اضافی منافذ را از بین می‌برد.
  • کاهش آکنه‌ها: ارتعاشات موجود در اتوی صورت، آلودگی‌ها را برای تخلیه شدن، تحریک می‌کند و مانع فعالیت سموم یا میکروب‌های زیرین پوستی که ممکن است باعث ایجاد آکنه‌های مکرر شوند، خواهد شد.

اگر از این مشکلات پوستی رنج می برید می توانم بگویم با استفاده و درمان توسط دستگاه درما اف می توانید از شر تمامی این مشکلات پوستی رها شوید تنها کافی از آکادمی پوست صفائیان وقت مشاوره و درمان بگیرید 09192305321

تشخیص درما اف تقلبی

دستگاه‌های درما اف یا اتوی صورت بی کیفیت و تقلبی زیادی در بازار موجود هستند که گاهی نحوه تشخیص آن‌ها، می‌تواند سخت باشد. اما با روش‌هایی می‌توانید دستگاه درما اف تقلبی را از اصل تشخیص بدهید:

· دستگاه درما اف اصل علاوه بر یک صدای ویبره، صدای دومی هم دارد. صدای دوم به دلیل استفاده از امواج اولتراسونیک در ساخت آن‌ها است.

  • بیشتر دستگاه‌های اصل اتوی صورت، دکمه روشن و خاموش آن‌ها به صورت لمسی است.
  • درما اف‌های اصل حتما بارکد اصالت دارند که باید قبل خرید، استعلام صحت آن‌ها انجام بشود.
  • رنگ تیغه دستگاه درما اف اگر به رنگ‌های فانتزی و گلد باشد، احتمال تقلبی بودن آن‌ها بالا است. استفاده از تیغه طلا تنها در موارد نادر در تولید درما اف‌ها کاربرد دارد که قیمت آن‌ها را بسیار بالا می‌برد. اگر با قیمت کمی یک درما اف تیغه گلد خریداری می‌کنید حتما دستگاه شما تقلبی است.

اسکرابر صورت یا درما اف

اسکرابر صورت

قیمت دستگاه درما اف یا اتو صورت

قیمت دستگاه درما اف یا اتوی صورت به عوامل زیادی بستگی دارد. برند و کشور تولید کننده این نوع دستگاه را می‌توانیم مهم‌ترین عامل تاثیر گذار در تعیین قیمت آن بدانیم. تورم، قیمت ارز و مدل دستگاه درما اف هم به نوعی از فاکتور‌های موثر در قیمت کلی آن است.

آموزش کار با دستگاه درما اف یا اتو صورت و کسب درآمد از آن

همان طور که می‌دانید، انجام پروسه‌های مراقبت پوستی نیاز به آموزش‌های ویژه‌ای دارد. شما می توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی مراقبت پوست به صورت تخصصی، از درآمد‌های بالایی برخوردار باشید. داشتن مهارت کافی در کار با دستگاه درما اف یا اتوی صورت که یکی از دستگاه‌های پرکابرد در حوزه زیبایی و درمان عارضه‌های پوستی است، شانس شما را برای استخدام در کلینیک‌های زیبایی به عنوان تکنسین آموزش دیده بالا می‌برد.

با شرکت در دوره آموزشی جامع صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست در آکادمی پوست صفائیان شما می توانید با دستگاه درما اف آشنا شوید و نحوه کار با این دستگاه و درمان مشکلات پوستی را بطور کامل یاد بگیرید و هر گونه سوالی پیرامون این دستگاه درما اف دارید در دوره آموزشی فیشیال پوست به شما آموزش داده خواهد شد. شماره تماس جهت مشاوره و ثبت نام 09192305321 می باشد.

سخن آخر

در مجموع، استفاده از اسکرابر پوست مزایای زیادی دارد. اما قبل از شروع درمان پوست خود، مطمئن بشوید، به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده‌اید و یا اگر از این دستگاه در خانه استفاده می‌کنید، طرز استفاده از آن را کامل یاد بگیرید. دقت داشته باشید که با پوست باید با ملایمت رفتار کنید.