بهترین کراتین کار تهران کیست؟

کراتین و احیا مو یکی از پرطرفدارترین ترندهای مراقبت از مو است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود، بلکه انتخاب یکی از روش های احیای مو، مشاوره برای انتخاب کراتین کار ماهر و باتجربه. به همین سبب اغلب پرسش های داوطلبان انجام کراتین آن است که «چطور کراتین کار ماهر پیدا کنیم؟» یا «بهترین کراتین کار تهران کیست؟»
کراتین و احیا مو به عنوان یکی از روش های درمان موهای آسیب دیده شناخته می شوند که علاوه بر ترمیم موها، آنها را صاف و ابریشمی می کند. از این رو بسیاری از افراد به سراغ انجام آن می روند اما این موضوع که این کار به دست چه کسی انجام شود نیز اهمیت دارد. بسیاری از افراد بوده اند که کراتین و احیا مو را در مراکز مختلف انجام داده اند اما احساس رضایت ندارند.
بنابراین عمده پرسش های این افراد، درباره کراتین کار ماهر است و می خواهند بدانند چگونه بهترین کراتین کار تهران را پیدا کنند. اگر شما نیز به دنبال آن هستید که کراتین و احیا مو را زیر نظر بهترین کراتین کار تهران انجام دهید، باید با ویژگی های او نیز آشنا باشید.
در این مقاله قصد داریم ویژگی های کراتین کار ماهر را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با دید باز و آگاهی کامل، کراتین کار مورد نظر خود را پیدا کنید.

ویژگی های کراتین کار ماهر

اگر قرار است موهای خود را از آسیب دیدگی نجات دهید و ظاهری زیبا، سالم و براق به آن ببخشید، علاوه بر انتخاب روش مورد نظر، در انتخاب کراتین کار خود دقت کنید.
در حال حاضر تعداد بسیاری کراتین کار در سطح کشور مشغول به کار هستند و به مشتریان خود، خدمات کراتین و احیا مو ارائه می دهند اما در نهایت کسی در این حرفه پابرجا می ماند که در کار خود مهارت داشته باشد. اما مهم ترین ویژگی های یک کراتین کار ماهر چیست که وی را در میان سایر همکاران خود برجسته می کند؟
•داشتن مدرک معتبر
•شناخت انواع مو و آسیب دیدگی های آن
•تجربه عملی بالا
•برقرار کردن ارتباط قوی و خوب با مشتری
•داشتن خلاقیت و نوآوری
•رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ابزار و لوازم استریل
•به روز کردن اطلاعات کاری خود مطابق با آخرین شیوه ها
•اشراف کامل به روش کراتین و احیا مو
•داشتن صبر، حوصله و دقت بالا در کار
•توجه به تمامی جزییات

برای پیدا کردن بهترین کراتین کار تهران باید به چه نکاتی توجه کنید؟

چه در تهران باشید چه در سایر شهرها، برای انتخاب بهترین کراتین کار باید توجه به یک سری از موارد را در اولویت قرار دهید:
-تجربه آرایشگر
یکی از اصلی¬ترین مواردی که برای انتخاب بهترین کراتین کار باید در نظر بگیرید، میزان تجربه او در این زمینه است. شاید بپرسید چرا این موضوع تا این حد اهمیت دارد؟
هنگامی که برای کراتین و احیا مو به آرایشگاه مراجعه می¬کنید، در واقع می¬خواهید موهای آسیب¬دیده خود را ترمیم کنید نه آن که با وضعی بدتر سالن را ترک کنید. بنابراین باید از میزان تبحر و تجربه کراتین کار خود مطمئن شوید.
در صورتی که این کار را به افراد ناوارد بسپارید ممکن است موهایتان بسوزد یا بیشتر از پیش آسیب ببیند. کراتین کار ماهر بر اساس تجربه کاری می¬داند که مواد کراتین چه مدت روی موها باشد یا اتو مو را روی چه حرارتی تنظیم کند تا موها آسیب نبینند.
-استفاده از مواد مرغوب کراتین
هنگامی که کراتین و احیا مو را برای درمان آسیب¬دیدگی موهای خود انتخاب می¬کنید، از کیفیت مواد آن نیز مطمئن شوید. گول هزینه¬ها و دستمزدهای پایین را نخورید و به سلامت موهای خود اهمیت دهید.
خشکی، ریزش، ضعیف شدن و کشیدگی بیش از حد در تار موها، نتیجه استفاده از مواد بی کیفیت و نامرغوب است. به همین دلیل توصیه می¬شود برای اطمینان از کیفیت مواد مصرفی، به سالن¬های معتبر کراتین و احیا مو مراجعه کنید. در این سالن¬ها افرادی باتجربه و ماهر با روش¬های اصولی این کار را به بهترین نحو برای شما انجام می¬دهند.
-دوام و ماندگاری کراتین
اگر کراتین کار برای کراتین و احیا مو از مواد باکیفیت استفاده کنید، مدت زمان ماندگاری آن از 4 تا 6 ماه است. البته در صورتی که تمامی دستورالعمل¬های گفته شده توسط آرایشگر را مو به مو انجام دهید می¬توانید ماندگاری آن را تا یکسال نیز افزایش دهید.
در صورتی که این کار توسط کراتین کار نابلد، توسط مواد بی کیفیت انجام شود، کراتین و احیا مو تنها 2 تا 3 ماه دوام می¬آورد. بنابراین این مورد را نیز به فهرست نکات مهم در رابطه با کراتین کار، اضافه کنید.
-مشاهده نمونه کارهای قبلی
از دیگر مواردی که دست شما را در انتخاب کراتین کار باز می¬گذارد تا بهترین آن¬ها را انتخاب کنید، مشاهده نمونه کارهای قبلی کراتین کار است.
برای این کار می¬توانید از افرادی که این کار را انجام داده¬اند درباره کیفیت مواد و کار سوال کنید یا به صورت حضوری به آرایشگر مورد نظر بروید و کار را از نزدیک ببینید.

خدمات کراتین در سالن های احیای مو

بهتر است بدانید که انجام یکی از خدمات احیای مو نمی تواند برای همه کارساز باشد و البته این کار از نظر حرفه ای مشکل دارد. در سالن های کراتین و احیا موی معروف و باتجربه، برای هر فرد با توجه به نوع مشکل مویی که دارد، یکی از راه های احیای مو انتخاب می شود.
بنابراین هنگامی که شما به این مراکز مراجعه می کنید، فهرستی بلند بالا از خدمات کراتین و احیا مو در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید مشکلات مویی خود را برای کراتین کار توضیح دهید و وی پس از بررسی موهای شما، بهترین درمان را به شما پیشنهاد دهد. اما در این سالن ها چه خدماتی انجام می شود:
1-کراتینه مو
2-بوتاکس مو
3-پروتئین تراپی مو
4-ویتامینه مو
5-هیبرید مو
بنابراین برای انتخاب گزینه مناسب تر، پس از مشورت با کراتین کار و نیازهای مویی خود، یکی از موارد بالا را برای احیای موها انتخاب کنید.