ماسک گچی لیفت صورت چیست؟

ماسک گچی مادلینگ نوعی ماسک پوستی است که از مواد معدنی، نخ ابریشم، اسید هیالورونیک و سایر مواد طبیعی تشکیل شده است که به صورت مستقیم بر روی صورت قرار می‌گیرد. از انواع این نوع ماسک برای زاویه سازی، متعادل سازی، لیفت، روشن کنندگی، آبرسانی و از بین بردن لک و جوش استفاده می‌شود. این ماسک‌ها ظاهرا پارچه‌ای هستند و انعطاف پذیرند. اما پس از قرار گرفتن در آب سرد مواد تشکیل دهنده آن‌ها فعال می‌شود و باید روی پوست صورت و گردن قرار بگیرند تا به فرم سطح زیرین در بیایند. حرارت بدن باعث سفت شدن ماسک می‌شود و پس از چند دقیقه پوست شروع به جذب مواد می‌کند.

ماسک گچی صورت چه فوایدی برای پوست دارد؟

ماسک گچی صورت دارای خواص متعددی است که باعث ترمیم و تجدید سلول‌های پوست می‌شود. با قرار دادن این ماسک بر روی صورت، مواد گچی به‌طور آهسته خشک شده و مواد معدنی و موجود در آن جذب پوست می‌شوند. این فرایند با انباشتن مواد آلی و نیز مواد معدنی در پوست، باعث تغذیه عمقی پوست و بازسازی پوست می‌شود. اثرات ماسک گچی لیفت مادلینگ شامل حذف آثار جوش و افزایش شفافیت پوست است. همچنین این ماسک برای تنظیم ترشح چربی پوست، جلوگیری از چین و چروک و تقویت انعطاف پوستی موثر است.

در دوره آموزشی صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست شما با ماسک گچی صورت و کاربرد آن آشنا می شوید و همچنین بر روی مدل های زنده به شما نحوه کار و تاثیر ماسک گچی لیفت صورت آموزش داده خواهد شد. پیشنهاد می شود در این دوره آموزشی جامع فیشیال پوست شرکت نمایید تا شما هم بتوانید به عنوان اسکین کر کسب درآمد خود را شروع نمایید. جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 09192305321 تماس حاصل فرمایید.

انواع ماسک گچی صورت

ماسک گچی صورت در انواع مختلفی بر اساس مواد تشکیل دهنده و اهداف زیبایی و ترمیمی ساخته می‌شود و یا به طور آماده در بازار عرضه می‌گردد. برخی از این انواع شامل موارد زیر است:

ماسک گچی هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک قادر است به طور موثر رطوبت را در داخل پوست نگه دارد و باعث براق شدن و جوان شدن پوست شود. ماسک گچی صورت حاوی هیالورونیک اسید می‌تواند چین و چروک‌ها را به خوبی پر کند و قابلیت ترمیم موضعی و جوانسازی پوست را دارد.

ماسک گچی ویتامین سی

یکی از فایده‌های مهم ویتامین سی برای پوست، ترمیم و تقویت بافت‌های پوستی است. این ویتامین تولید کلاژن را در پوست افزایش می‌دهد که باعث جوان‌تر به نظر رسیدن پوست و حفظ آن از چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین ویتامین سی می‌تواند ظاهر پوست را روشن و درخشان کرده و لکه‌ها  را کاهش دهد. به علاوه ماسک گچی صورت حاوی ویتامین سی می‌تواند پوست را از خشکی و التهابات محافظت کند و ترشحات چربی پوست را تنظیم و به درمان آکنه کمک کند.

اگر اسکین کر هستید و یا چندین سال هست که در لاین پوست فعالیت می کنید و می خواهید دانش و مهارت خود را آپدیت نمایید و تخصصی تر فعالیت نمایید, به شما پیشنهاد می کنم در دوره فیشیال تخصصی پوست در آکادمی پوست صفائیان شرکت نمایید. جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 09192305321 تماس حاصل فرمایید.

ماسک گچی لیفت مادلینگ 5d

این نوع ماسک گچی مادلینگ پس از خیس شدن و روی صورت قرار گرفتن فرم چهره را به خود می‌گیرد و برای جوانسازی، لیفت و زاویه سازی بسیار مفید است. مواد معدنی دریایی و سولفات کلسیم اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده این نوع ماسک هستند و خواصی نظیر آب‌رسانی، سفت کردن صورت، بستن منافذ باز، تنظیم فعالیت غدد چربی و روشن کردن پوست را به همراه دارند.

ماسک گچی صورت برای جوانسازی پوست

روش انجام ماسک گچی صورت | مادلینگ ماسک

برای انجام ماسک گچی صورت ابتدا باید ماسک مناسب با نوع پوست خود را تهیه کنید. سپس لایه‌ها را درون آب سرد خیس کنید و روی صورت بگذارید. پس از چند دقیقه لایه‌ها تبدیل به یک ماسک سخت و گچی روی پوست خواهند شد و می‌توانید از خواص متعدد آن بهره‌مند شوید. بعد از خشک شدن ماسک و جذب مواد توسط پوست، آن را به آرامی از روی صورت خارج کرده و صورت را آبکشی می‌کنیم و در آخر، پوست را با یک کرم مرطوب کننده ماساژ می‌دهیم. این ماسک موجب بهبود طبیعی پوست، جوانسازی، کاهش چین و چروک‌های پوست، تنظیم شکل صورت و جلوگیری از شل شدن عضلات صورت می‌شود. همچنین استفاده مکرر از این ماسک می‌تواند پوستی جوان‌تر و جذاب‌تر برای شما ایجاد کند.

اگر شما هم می خواهید برای جوانسازی و شادابی پوست خود از خدمات ماسک گچی لیفت صورت استفاده کنید میتوانید از طریق شماره 09192305321 جهت رزرو وقت با ما سالن زیبایی پوست و مو صفائیان تماس حاصل فرمایید.

آموزش تخصصی کسب درآمد از لیفت گچی صورت/مادلینگ ماسک

آموزش تخصصی کسب درآمد از ماسک گچی مادلینگ یک راهکار عالی برای کسب درآمد و حتی شروع یک کسب و کار جدید است. این آموزش مفید برای علاقه‌مندان به حوزه زیبایی است که می‌توانند با یادگیری تکنیک‌ها، خدماتی مانند لیفت صورت، جوانسازی، کانتورینگ و ... را به مشتریان ارائه دهند. همچنین شناخت انواع پوست و ماسک گچی لیفت مادلینگ مناسب برای هر نوع صورت ضروری است.

آموزش تخصصی در زمینه ماسک گچی صورت  توسط مراکز آموزشی معتبر پوست و مو صفائیان در تهران با تدریس استاد ناهید تکاور ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق کتاب‌ها و منابع آنلاین نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. به یاد داشته باشید که تمرین و تلاش مداوم در این حرفه بسیار مهم است و باعث تسلط شما بر تکنیک‌ها و جذب مشتریان بیشتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره‌های آموزشی با  شماره 09192305321 تماس بگیرید.