انواع اکسیژن تراپی

از اکسیژن تراپی علاوه بر پوست صورت، می‌توان بر روی قسمت‌های دیگر پوست بدن نیز استفاده کرد. با توجه به این نکته، می‌توان گفت، انواع اکسیژن تراپی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • اکسیژن تراپی برای صورت
  • اکسیژن تراپی برای مو
  • اکسیژن تراپی برای دست‌ها
  • اکسیژن تراپی برای کتف‌ها و پشت

اکسیژن تراپی پوست صورت چگونه انجام می شود؟

اکسیژن تراپی صورت در کلینیک‌های زیبایی توسط اپراتور متخصص انجام می‌شود. در ابتدا پوست صورت باید با تونر مخصوص کاملا تمیز شده تا هرگونه آلودگی روی پوست از بین برود. به طور کلی فرآیند اکسیژن تراپی به صورت زیر انجام می‌گیرد:

اگر میخواهید بطریق اصولی اکسیژن تراپی صورت را آموزش ببینید پیشنهاد می کنم در دوره های صفر تا صد فیشیال پوست آکادمی پوست و مو صفائیان شرکت کنید و این فرصت بینظیر را برای کسب درآمد و مستقل شدن از دست ندهید.

اعمال اکسیژن به پوست با جریان نوری

اولین مرحله، اعمال اکسیژن غلیظ با فشار بالا بر روی سطح پوست است. این کار توسط جریان نوری از طریق یک لوله باریک انجام شده و مولکول‌های اکسیژن حتی به لایه‌های زیرین پوست هم نفوذ می‌کنند. در بیشتر موارد، از هیالورونیک اسید نیز حین اعمال اکسیژن فشرده، استفاده می‌شود.

استفاده از سرم‌های تقویتی

دومین مرحله در انجام جوانسازی و پاکسازی پوست با اکسیژن تراپی، استفاده از انواع ماسک و سرم‌های تقویتی مناسب پوست است. انواع سرم‌های ویتامینه، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و... بعد از نفوذ اکسیژن به پوست، جذب بیشتری خواهند داشت.

ماساژ پوست

ماساژ پوست به عنوان مرحله نهایی در اکسیژن تراپی صورت انجام می‌شود. ماساژ پوست با کرم‌های مغذی، باعث شده اثر اکسیژن تراپی ماندگاری بیشتر داشته و مواد تقویتی که بر روی پوست شما زده شده، نفوذ بیشتری در لایه‌هایی داخلی پوست داشته باشند.

فواید اکسیژن تراپی صورت

باید بدانید اکسیژن تراپی علاوه بر اینکه یک شیوه درمانی محسوب می‌شود، می‌تواند برای زیباتر شدن هر چه بیشتر پوست نیز انجام گیرد. از جمله فواید اکسیژن تراپی:

افزایش کلاژن سازی در پوست:

 کلاژن یک نوع پروتئین بوده که کاهش آن در سطح پوست همواره باعث ایجاد چین و چروک و به نوعی کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. اکسیژن تراپی صورت در افزایش کلاژن سازی پوست نقش بالایی دارد.

بازسازی پوست:

اکسیژن تراپی صورت باعث می‌شود انواع آلودگی و سلول‌های مرده پوستتان از بین برود و به نوعی به ترمیم پوست و ایجاد یک لایه تازه پوستی کمک بکند.

آبرسانی پوست:

در فرایند اکسیژن تراپی از هیالورونیک اسید هم استفاده می‌شود که به آبرسانی پوست کمک کرده و آن را از دهیدراته بودن، خستگی و خشکی خارج می‌کند. با توجه به این نکته، درخشندگی و زیبایی پوست را می‌توانید با اکسیژن تراپی تجربه کنید‌.

کاهش آکنه: 

یکی از عامل‌هایی که باعث ایجاد انواع آکنه در پوست می‌شود، ترشح چربی و بزرگ شدن منافذ پوستی است. اکسیژن تراپی صورت در کاهش ترشح چربی و حتی کوچک شدن منافذ پوست نقش بالایی دارد و باعث کاهش آکنه‌های پوستی می‌شود.

شما هم می توانید از فواید اکسیژن تراپی برای پاکسازی و جوانسازی پوستتان بهره ببرید تنها کافی است وقت خود را رزرو نمایید و با شماره 09192305321 تماس حاصل فرمایید و از نتایج خارق العاده آن بر روی پوسستان شگفت زده شوید.

عوارض اکسیژن تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت یک روش درمانی و زیباسازی پوست، بدون عوارض خطرناک است. از آنجا که این شیوه، یک روش غیر تهاجمی برای درمان و زیبایی پوست است، می‌توان گفت هیچگونه عوارضی حادی بعد از آن نخواهید داشت. اما به هر حال ممکن است در انجام آن عوارض خفیفی داشته باشید که بعد از یک هفته همه آن‌ها از بین خواهد رفت. از جمله عوارض اکسیژن تراپی صورت:

  • احتمال ایجاد حساسیت به برخی از سرم‌های پوستی
  • قرمزی و التهاب خفیف
  • تورم پوستی در اثر فشار بالای اکسیژن

دستگاه اکسیژن تراپی صورت/قیمت دستگاه اکسیژن تراپی

دستگاه اکسیژن تراپی صورت با دارا بودن کمپرسور هوا (فشرده کننده اکسیژن) یک دستگاه درمانی_ پوستی بوده که در کاهش عارضه‌های پوستی استفاده می‌شود. این دستگاه در انواع مختلف با قابلیت‌های متعدد تولید و روانه بازار فروش می‌‌شود. انواع دستگاه اکسیژن تراپی، می‌توانند چند مخزنه هم باشند. داشتن مخزن‌های متعدد باعث می‌شود از آن‌ها برای استفاده از انواع سرم‌های تقویتی حین اکسیژن تراپی و دیگر کارهای درمانی پوست، همچون بخاردهی به پوست، استفاده شود.

قیمت دستگاه اکسیژن تراپی صورت با توجه به مدل و تکنولوژی ساخت، قابلیت‌ها و آپشن‌های مختلف آن، برند تولید کننده این دستگاه  و...  متفاوت خواهد بود.

اگر به دنبال کسب درآمد در لاین پوست و فیشیال هستید این را بدانید که تمامی این مباحث اکسیژن تراپی از صفر تا صد در دوره تخصصی فیشیال پوست آکادمی صفائیان به شما آموزش داده خواهد شد. خیلی زود دیر میشه پس از فرصت ها استفاده کنید.

هزینه اکسیژن تراپی پوست

هزینه اکسیژن تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله فاکتورهای اثر گذار در تعیین هزینه اکسیژن تراپی:

  • میزان پیشرفته و به‌روز بودن کلینیک زیبایی مورد نظر
  • میزان مهارت و تخصص اپراتور کلینیک یا پزشک پوست و مو مورد نظر
  • تعداد جلساتی که به اکسیژن تراپی نیاز خواهید داشت؛ برحسب نیاز پوستتان و حاد بودن عارضه پوستی، تعداد جلسات اکسیژن تراپی ممکن است افزایش یابد
  • میزان پیشرفته بودن دستگاه اکسیژن تراپیکلاینت خانوم در حال اکسیژن تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت

نگران هزینه اکسیژن تراپی نباش!ما در سالن زیبایی پوست و مو صفائیان با بهترین پرسنل مجرب و متخصص در زمینه پاکسازی و فیشیال پوست و درمان در خدمتتان هستیم و اکسیژن تراپی یکی از پر طرفدارترین خدمات لاین پوستی ما می باشد. تنها کافی است با این شماره 09192305321 تماس حاصل فرمایید و وقت خود را رزرو نمایید.

پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

جوانسازی و پاکسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت را می‌توانیم مهم‌ترین فایده این شیوه درمانی بدانیم. افزایش کلاژن سازی در پوست، تغذیه پوست با مواد مغذی با انواع سرم‌های ویتامینه، کاهش چین چروک، آبرسانی پوست و ...  از جمله مواردی است که باعث جوانسازی پوست از طریق اکسیژن تراپی می‌شود.

استفاده از هیالورونیک اسید، سرم و لوسیون‌های ضد باکتریایی در فرآیند اجرای اکسیژن تراپی، باعث پاکسازی، سم زدایی و کاهش ترشح چربی اضافی پوست می‌شود.

اکسیژن رسانی به پوست در خانه

برای اکسیژن رسانی به پوست در خانه می‌توانید، اقدامات زیر را انجام بدهید:

  1. شستشوی کامل پوست؛ با یک شوینده مناسب نوع پوستتان، تمام آلودگی و کثیفی‌ها را از پوست خود حذف کنید.
  2. استفاده از بخور آب؛ پوست خود را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در معرض بخور آب قرار بدهید. برای این کار می‌توانید از یک کاسه آب جوش یا دستگاه بخور استفاده بکنید. بخور صورت با افزایش گردش خون در پوست، باعث اکسیژن رسانی بیشتر به لایه‌های پوستی می‌شود.
  3. استفاده از سرم‌های تقویتی؛ در مرحله آخر با استفاده از انواع سرم و ماسک تقویتی، به تغذیه بهتر پوست کمک بکنید.

آموزش اکسیژن تراپی صورت

بدون شک، اکسیژن تراپی یک کار تخصصی در حوزه پزشکی_زیبایی است که در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو انجام می‌شود. پس انجام آن باید توسط فردی اجرا بشود که مهارت کافی داشته و دوره‌های آموزشی مربوطه را سپری کرده باشد.

شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی مراقبت پوست و مو چون اکسیژن تراپی و کسب مهارت در این زمینه، همواره می‌تواند یک راه کسب درآمد ایده‌آل برای آینده‌تان باشد. با سپری کردن، دوره‌های آموزشی مراقبت پوستی، به راحتی می‌توانید در کلینیک ‌های زیبایی، به عنوان اپراتور یا تکنسین بخش زیبایی و مراقبت پوستی، مشغول به کار بشوید.

برای شرکت در دوره های آموزشی پوست و فیشیال با ما تماس بگیرید. 09192305321