کربوکسی تراپی صورت روشی برای درمان لک های پوستی و تنظیم چربی پوست

کربوکسی تراپی چیست؟ 

کربوکسی تراپی، یک روش زیبایی غیر تهاجمی برای از بین بردن مشکلات پوستی است که در آن، مقادیر ناچیزی از دی‌اکسیدکربن در زیر پوست و بافت زیر جلدی فرد مراجعه کننده تزریق می‌شود. در طول این درمان، دی‌اکسیدکربن، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و باعث جوانسازی ناحیه مورد درمان می‌شود. این یک روش زیبایی ایمن و مؤثر است که به حداقل زمان استراحت نیاز دارد و در آن از هیچ گونه روش تهاجمی یا جراحی استفاده نمی‌شود.

شما می توانید در دوره صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست صورت, کاملا حرفه ای و اصولی کربوکسی تراپی صورت را آموزش ببینید.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفر تا صد فیشال پوست کلیک نمایید و می توانید با شماره 09192305321 تماس بگیرید.

انواع کربوکسی تراپی

به طور کلی، کربوکسی‌تراپی در انواع زیر برای مراجعین انجام می‌شود:

  • کربوکسی‌تراپی صورت: کاهش خطوط چین‌وچروک، سیاهی و گودی زیر چشم، لک‌های پوستی و سایر علائم پیری پوست صورت
  • غبغب: از بین بردن چربی‌های انباشته شده در ناحیه غبغب و لاغری آن
  • شکم: رفع ترک‌های پوستی بعد از بارداری و سلولیت
  • بیکینی: بهبود مشکلات واژن مانند خشکی، افتادگی، بی‌اختیاری ادرار، تیرگی و چین‌وچروک
  • مو: درمان آلوپسی (ریزش مو)

کربوکسی تراپی صورت چه کاربردی دارد؟

کربوکسی تراپی صورت یک روش غیر جراحی است که با تزریق CO2 به زیر پوست، چربی انباشته را کاهش می‌دهد و به طور طبیعی چهره‌ای لاغرتر به شما ارائه می‌دهد. کربوکسی علاوه بر کاهش رسوبات چربی به کاهش خطوط چین‌و‌چروک صورت و همین‌طور رفع تیرگی و گودی دور چشم‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود تا پوستی صاف و جوان داشته باشید.

اگر چربی پوستتان زیاد شده است و منافذ پوستتان باز هستند می تواند با کربوکسی تراپی صورت این مشکل را برطرف نمایید و پوستی صاف داشته باشید. جهت هماهنگی برای کربوکسی تراپی برای کنترل چربی پوست با شماره 09192305321 تماس بگیرید.

فواید و مزایا کربوکسی تراپی صورت

از مزایا کربوکسی تراپی صورت این است که از آن برای بازسازی فیبرهای کلاژن و الاستین در پوست صورت شما استفاده می‌شود. این فرآیند، جریان خونتان را بهبود می‌بخشد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند که در نهایت به از بین بردن خطوط چین‌و‌چروک ناشی از لبخند، خطوط پنجه کلاغی، اسکار، آکنه و از بین بردن سیاهی زیر چشمانتان منجر می‌شود.

در تصویر زیر می‌توانید ببینید که چگونه کربوکسی‌تراپی می‌تواند پوست شما را بهبود بخشد.

عکس قبل و بعد از کربوکسی تراپیعکس قبل و بعد اسید تراپی صورت کلاینت خانوم

قیمت کربوکسی تراپی صورت

قیمت کربوکسی‌تراپی صورت با توجه به عوامل مختلفی مثل محل کلینیک پوست، مهارت پزشک متخصص، دستگاه‌های بروز، تعداد جلسات و کیفیت خدمات می‌تواند هزینه متفاوتی داشته باشد؛ بنابراین، این مهم است که قبل از مراجعه به کلینیک، تحقیقات و مشاوره‌های لازم را انجام دهید تا تجربه خوبی از این روش زیبایی داشته باشید.

اگر پوست شما هم دچار لک شده است می توانید با کربوکسی تراپی این مشکل را برطرف نمایید. جهت رزرو وقت برای خدمات کربوکسی تراپی صورت برای لک با شماره 09192305321 تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی صورت در خانه

کربوکسی‌تراپی را می‌توانید بدون مراجعه به کلینیک و با روش‌های خانگی هم انجام دهید. در این صورت، می‌توانید با استفاده از ماسک‌های ضدپیری مثل ماسک سفیده تخم‌مرغ و ماسک چای سبز و عسل، خوردن میوه و سبزیجات تازه و استفاده از کرم و ژل‌های جوان‌کننده پوست حاوی ویتامین C، E، رتینول و اسید هیالورونیک، پوستتان را احیا و درخشان کنید.

کربوکسی تراپی بهترین روش برای ترمیم پوست

در نتیجه انجام کربوکسی، شما می‌توانید به ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر برسید. فرآیند کربوکسی تراپی سریع است و جلسات آن بین 10 تا 25 دقیقه بسته به ناحیه درمان طول می‌کشد. با این حال، این روش از روش‌های دائمی برای ترمیم و جوانسازی پوست نیست و نیاز دارید جلسات درمانی را چندین بار تکرار کنید تا ناحیه مورد نظرتان بهبود یابد.

دستگاه و وسایل لازم برای کربوکسی تراپی

اگر قصد فعالیت در زمینه کربوکسی‌تراپی در کلینیک خود را دارید، لازم است با تجهیزات آن آشنایی داشته باشید. در این زمینه، شما به یک دستگاه کربوکسی که شامل منبع گاز CO2 برای ذخیره‌سازی دی‌اکسیدکربن، سیستم تزریق، تنظیم جریان گاز و صفحه نمایشگر برای کنترل دما و فشار گاز است، نیاز دارید.

کسب درآمد از کاربرد کربوکسی تراپی در فیشیال

کربوکسی یکی از مؤثرترین و غیر تهاجمی‌ترین روش‌ها برای بهبود ظاهر پوست و همچنین کاهش سیاهی و اسکار آکنه است. از آنجایی که این روش زیبایی کاملاً بی‌خطر و بدون درد است، در فیشیال بسیار کاربرد دارد و محبوب است. شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های تخصصی فیشیال و کربوکسی برای کسانی که مایل به داشتن پوستی بدون چروک و سلولیت هستند، کسب درآمد کنید و مراجعینی از سنین مختلف را که با مشکلات افتادگی پوست، تیرگی و چروک مواجه‌اند، تحت درمان قرار دهید.

اگر در لاین فیشیال پوست فعال هستید ولی هنوز در انجام کربوکسی تراپی دچار چالش هستید و حرفه ای نشده اید می توانید در دوره فیشیال تخصصی پوست شرکت نمایید تا با خیال راحت کربوکسی تراپی را آموزش ببینید و البته کربوکسی تراپی یکی از سرفصل های مهم دوره تخصصی فیشیال پوست صورت می باشد. جهت هماهنگی برای ثبت نام کلاس های با شماره 09192305321 تماس بگیرید.

تاثیر کربوکسی تراپی بر زیبایی پوست صورت خانوم ها

مراقبت های قبل و بعد کربوکسی تراپی

هیچ مراقبت خاصی برای قبل از جلسه درمان وجود ندارد. متخصص پوست، دستورالعمل‌های واضحی را بر اساس ناحیه درمان انجام می‌دهد. همین امر، در مورد مراقبت‌های بعد از درمان هم صدق می‌کند و شما می‌توانید بعد از انجام این فرآیند به راحتی به زندگی خود برگردید.

نکته قابل توجه در مورد کربوکسی‌تراپی این است که این روش زیبایی برای همه مناسب نیست. زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به تب، مشکلات کلیوی، اختلالات لخته شدن خون، بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا و عفونت های فعال باید از انجام کربوکسی‌تراپی اجتناب کنند.

عوارض کربوکسی تراپی چیست؟

هر چند، کربوکسی از روش‌های غیر جراحی و بدون درد به حساب می‌آید؛ اما ممکن است عوارض جانبی جزئی مثل قرمزی پوست، کبودی یا تورم خفیف برای شما به دنبال داشته باشد. همچنین، در برخی از موارد، احساس سوزن سوزن شدن در ناحیه درمان رخ می‌دهد که این احساس موقتی بوده و در طی یکی دو روز از بین خواهد رفت.

چطور از بروز عوارض کربوکسی تراپی جلوگیری کنیم؟

تقریباً می‌توان گفت که هیچ عارضه جدی در فرآیند کربوکسی‌تراپی وجود ندارد که نیاز به روش‌های پیشگیرانه داشته باشد. محل تزریق ممکن است برای مدتی درد داشته باشد و علائم کبودی را نشان دهد. درد، بیش از یک روز طول نمی‌کشد و کبودی‌ها در عرض یک هفته از بین می‌روند. انتظاری که بعد از درمان از شما مراجعین می‌رود، به خصوص زمانی که از کربوکسی‌تراپی برای درمان سلولیت خود استفاده می‌کنید، این است که تا زمان کاهش تورم از شنا کردن یا حمام و ورزش‌های سنگین خودداری کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله با کربوکسی تراپی چیست به خوبی آشنا شدید. به طور کلی، کربوکسی‌تراپی با افزایش جریان خون از طریق تزریق گاز CO2 در محل درمان به تولید کلاژن در آن ناحیه کمک می‌کند و ظاهر پوست شما را بهبود داده و آن را شاداب و جوان می‌سازد.