بوستر رطوبت رسان و نرم کننده قوی موی سر تونی / tony

بوستر مرطوب کننده قوی مو تونی/تکنیک بوستر

از {{model.count}}

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

لوسیون  رطوبت  رسان  قوی  موی  سر  تونی,سرشار  از  مواد  مغذی  و  ویتامین  ها  می  باشد  که  باعث  شادابی   و  رفع  کدری  موهایتان  می  شود.

بوستر رطوبت رسان  و نرم کننده قوی موی سر تونی / tony

  • این محصول سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها  می باشد که با رفع کدری موها , شادابی دوباره را به موهایتان باز میگرداند.
  • لوسیون رطوبت رسان قوی تونی حاوی مجموعه ای از روغن های گیاهی می باشد که منجر به تقویت و تغذیه موهای مجعد و خشک می گردد.
  • با توجه به بیوتینی که در ترکیب این محصول بکار رفته است , لوسیون رطوبت رسان قوی تونی  گزینه ای مناسب برای موهای کراتین و ریباندینگ شده می باشد.
  • این محصول فاقد پارابن و سولفات می باشد.

تکنیک بوستر / تکنیک جدید استاد هدیه صفائیان/ نکات کاربردی و مهم در استفاده از بوستر مرطوب کننده قوی مو تونی

همانطور که در ویدیوهای آموزشی بالا مشاهده کردید شما کالریست های عزیز می توانید با استفاده از بوستر مرطوب کننده قوی تونی و یا بوستر مخصوص موهای رنگ شده تونی به راحتی با تنظیم کردن PH موها را از پایه 8 به پایه 9 برسانید و از همه مهم تر دیگر نیازی به شارژ مجدد موها و مواد گذاری مجدد نمی باشد و در نتیجه در مصرف پودر صرفه جویی می شود که از این نظر برای شما خیلی اقتصادی می باشد.این روش ابداع بانو هدیه صفائیان می باشد و در این روش شما تنها مجاز به استفاده از یکی از این بوستر شرکت تونی پرفکت هستید نه بوستر های دیگر تونی و نه شرکت های دیگر.

نحوه مصرف:

بعد از استحمام مقدار مناسبی از لوسیون را بر روی موی مرطوب اسپری نمایید.بعد از مکث زمانی حدود 5 دقیقه میتوانید براحتی موهایتان را با سشوار خشک نمایید.

نکته : در کل لوسیون رطوبت رسان قوی تونی نیازی به آبکشی ندارد.

یک پیشنهاد: برای تاثیرگذاری بیشتر این محصول میتوانید یک ساعت قبل از حمام, مو را با این محصول آغشته نموده و کاور نمایید و در نهایت در حمام قبل از شامپو کردن موها , با آب ولرم آبکشی نمایید. و این نکته را البته در نظر داشته باشید که بهتر است از زدن شامپو بر روی ساقه مو پرهیز کنید و ساقه موی آغشته به لوسیون را فقط با آب ولرم آبکشی نمایید.


ویژگی درمانی
ترمیم کننده، تقویت کننده، محافظت کننده
جنس مو
خشک,رنگ شده ,آسیب دیده
جنسیت
خانم ها
وزن
100میل
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مشاوره رایگان
09128384491