پکیج مراقبت از موی فر تونی

شامپو,ماسک مو آبرسان,بوستر آبرسان,اسپری ال این وان و ژل مو سر تونی

از {{model.count}}

محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پکیج مراقبت از موی فر تونی شامل محصولات شامپوی آبرسان تونی، ماسک آبرسان تونی، اسپری آل این وان تونی، کرم آب رسان تونی،ژل موی تونی و بوستر مرطوب کننده تونی است که می‌توانید با تهیه آنها، یک مجموعه‌ی کامل مراقبت از موی فر داشته باشید.

جذابیت موی فر نمی‌تواند دردسرهای مراقبت از موی فر را ساده‌تر کند. اگر موی فر داشته باشید، احتمالا می‌دانید که شستشو و نگهداری از این نوع موها کار ساده‌ای نیست و باید زمان بیشتری برای مراقبت از موهای خودتان بگذارید. در غیر این صورت ممکن است موهای شما ساختار شکننده‌ای پیدا کنند، حجم‌شان کاهش پیدا کند و زیبایی خود را از دست بدهند.

پکیج مراقبت از موی فر می‌تواند موهای شما را زیباتر از چیزی کند که تصورش را دارید. این پکیج شامل محصولات مراقبت از مو شامل شامپوی آبرسان تونی، ماسک آبرسان تونی، اسپری آل این وان تونی، کرم بعد حمام آب رسان تونی، ژل موی تونی و بوستر مرطوب کننده تونی است که می‌توانید با تهیه آنها، یک مجموعه‌ی کامل مراقبت از موی فر داشته باشید.

پکیج مراقبت از موی فر تون/مو فرفری جذاببهترین شامپو برای موهای فر

شستشوی موی فر یکی از چالش‌های اصلی افرادی است که به طور طبیعی موهای فر و حالت‌دار دارند. استفاده از یک شامپوی مناسب که هم موها را آبرسانی کند و هم باعث حفظ زیبایی و حالت موها شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شامپو آبرسان تونی، یکی از بهترین شامپوهایی است که می‌توانید برای موهای فر مورد استفاده قرار دهید. این شامپو حاوی ویتامین‌های مغذی از جمله ویتامین‌های گروه ب بوده و موها را تغذیه می‌کند. کافئین موجود در این شامپو نیز باعث افزایش خونرسانی به کف سر می‌شود. این شامپو موها را آبرسانی می‌کند و خشکی و شکنندگی موهای فر را از بین می‌برد.

محصولات مناسب برای مراقبت از موی فر

بهترین ماسک مو برای موهای فر 

برای اینکه موهای شاداب و جذابی داشته باشید، باید علاوه بر استفاده از شامپوی مناسب موی فر، از ماسک مو نیز استفاده کنید. در این صورت شادابی، زیبایی و سلامت موهای شما حفظ می‌شوند. ماسک مو برای موهای فر به دو دسته ماسک‌های داخل حمام و بعد از حمام تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ماسک مو آبرسان داخل حمام برای موهای فر

ماسک مو آبرسان داخل حمام برای موهای فر تونی، می‌تواند تاثیر زیادی روی رفع وزی مو پس از حمام داشته باشد. این ماسک مو حاوی ویتامین ب 5 و سایر مواد مغذی برای موها است. همچنین موها را به طور کامل آبرسانی می‌کند و باعث تنظیم رطوبت کف سر می‌شود.

اسپری ال این وان تونی برای حفظ رطوبت موهای فر

اسپری ال این وان تونی یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از موی فر است. در این اسپری از ترکیبات آبرسانی و تغذیه کننده مو استفاده شده است. با مصرف این اسپری بعد از حمام، می‌توانید وز موهای خودتان را بگیرید و حالت مرطوب به موهای خودتان بدهید. اگر یکی از دغدغه‌های شما پس از حمام، گره خوردن موها و عدم شانه پذیری آن‌ها است، این اسپری با داشتن ترکیبات نرم کننده می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

اسپری آل این وان تونی دارای ترکیبات درخشان کننده مو نیز هست. به شما این امکان را می‌دهد تا موهایی زیبا و حالت دار داشته باشید. در صورت نیاز می‌توانید در کنار این اسپری از ماسک موی بعد حمام نیز استفاده کنید که وزن بیشتری به موهای شما می‌دهد و ظاهر موها را جذاب‌تر خواهد کرد.

بهترین ژل مو برای موهای فر ژل مو تونی

برای حالت دادن به موهای فر، نمی‌توان از ژل‌های معمولی استفاده کرد. ساختار موی فر خشک و شکننده است و قدرت ژلی که برای حالت دادن به این نوع مو استفاده می‌شود، باید بالا باشد. ژل مو تونی، یکی از بهترین ژل‌هایی است که می‌توان برای حالت دادن به موهای فر مورد استفاده قرار داد.

ژل موی تونی با رنگ بنفش دارای قدرت حالت دهی فوق العاده به موها است و می‌تواند موها را بدون وز و خشک کردن، حالت بدهد. زیبایی موها پس از استفاده از ژل موی تونی بسیار خیره‌کننده خواهد بود. به ویژه اینکه این ژل حالت مرطوب داشته و ساختار جذابی به موها می‌دهد.

بوستر مرطوب کننده و آبرسان موهای فر برای بعد از حمام

بوستر مرطوب کننده و آبرسان موهای فر برای بعد از حمام برای آبرسانی و رطوبت دهی به موها فوق العاده عمل می‌کند. بوستر مرطوب کننده تونی، به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و روغن‌های گیاهی، به راحتی موها را نرم می‌کند و باعث می‌شود تا ظاهر زیبای موها حفظ شود. بوستر مرطوب کننده تونی به شکل اسپری بوده و به راحتی روی موها قابل استفاده است.

این بوستر را می‌توانید روی ساقه موها اسپری کنید و پس از چند دقیقه موها را سشوار بکشید. ظاهر جذاب موها پس از استفاده از این بوستر فوق العاده است. از طرفی این بوستر به دلیل داشتن ترکیبات مفید، باعث تقویت موها، درمان موخوره، پیشگیری از خشکی و ریزش مو نیز می‌شود.

مراقبت از موهای فرفری جذاب

چطور از پکیج مراقبت از موی فر استفاده کنیم؟ 

این پکیج شامل 5 قلم کالا می باشد: شامپو و ماسک مو آبرسان داخل حمام تونی,اسپری ال این وان تونی,بوستر مرطوب کننده و آبرسان تونی و ژل موی سر تونی.

مراقبت از موی فر به دلیل ساختار خشک، حالت دار و وز موهای فر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که موهای فر دارند، به راحتی نمی‌توانند موهای خود را خشک کنند و حتی ممکن است در حین شستشو نیز با مشکلات مختلفی مواجه شوند. بنابراین، استفاده از پکیج محصولات مراقبت از موی فر به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر حفظ زیبایی موهای فر خودتان، بتوانید موهایی سالم و شاداب داشته باشید.

شامپو و ماسک داخل حمام باید به صورت منظم مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که تمایل دارید، ظاهر موهای فر خشک باشد؛ می‌توانید بعد از حمام به جای استفاده از کرم و بوستر و ... از ژل موی تونی استفاده کنید. اما اگر ترجیح می‌دهید ظاهر موهای شما خشک و مرطوب باشد، می‌توانید از ترکیب ژل و کرم پس از حمام استفاده نمایید.  اگر دوست دارید موهای شما مرطوب و نرم باشد، می‌توانید اسپری آل این وان تونی را به تنهایی روی موها بزنید.استفاده از بادی فیوزر برای خشک کردن موهای فر برای حفظ حالت موها و همچنین کسانی که میخواهند حالت مجعد به موهای خود دهند الزامی می باشد.

شامپو آبرسان موهای فر تونی
275 میل
ماسک مو آبرسان موهای فر تونی
375 میل
ژل مو سر تونی برای موهای فر
750 میل
اسپری آل این وان تونی برای موهای فر
250 میل
بوستر رطوبت رسان موهای تونی
100 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مشاوره رایگان
09128384491